Odzyskiwanie danych z telefonu Samsung Galaxy A50

Nasze doświadczenie i umiejętność dostosowania odpowiedniej metody do konkretnego przypadku, specjalistyczny sprzęt i oprogramowanie pozwalają na odzyskanie wszelkich danych zapisanych na telefonie z systemem Samsung Galaxy A50

Co możemy wykonać na tym modelu?

  • Fizyczna kopia pamięci: Zależnie od modelu
  • Logiczna kopia pamięci: Tak
  • Obejście wzoru/pinu/kodu: Zależnie od modelu

Co możemy odzyskać/analizować??

  • Dane osobowe – kalendarz, dziennik połączeń, kontakty, notatki, słowniki użytkownika, konta użytkowników
  • Elementy wiadomości – czaty, poczta e-mail, wiadomości błyskawiczne, MMS, SMS
  • Wiadomości z komunikatorów – whatsupp, facebook messenger, signal, telegram
  • Elementy społecznościowe – czaty Facebook, SnapChat, Instagram, Twitter
  • Elementy przeglądarki internetowej – zakładki, pliki cookie, Historia
  • Informacje GPS/BTS – podróże, lokalizacje, lokalizacje komórkowe
  • Pliki użytkownika – zdjęcia, wideo, audio, aplikacje, dokumenty, nagrania
  • Informacje o urządzeniu – użycie aplikacji, parowania Bluetooth, dane SIM, sieci bezprzewodowe
Jaki jest koszt usługi?
Typ usługi
Cena
Diagnoza
180 PLN
Standardowe odzyskiwanie danych z Samsung A50
500 PLN
Odzyskiwanie danych metodą JTAG
799 PLN
Odzyskiwanie danych metodą ChipOFF
999 PLN
Dodatkowe naprawy
Zadzwoń

 

Zleć odzyskanie danych

Podane ceny zawierają podatek VAT.

Dodatkowe informacje o odzyskiwaniu danych.

Odczyt skasowanych SMS, zdjęć, kontaktów czy innych danych odbywa się w ramach ekstrakcji fizycznej lub logicznej pamięci telefonu komórkowego Samsung Galaxy A50 . Czas trwania zależy od czasu trwania całego procesu ekstrakcji danych i późniejszej analizy, ale waha się od 30 minut do nawet 8 godzin. Po skasowaniu dane zostają w telefonie nawet do 2 lat, odzyskujemy wszystko co jest możliwe technologicznie. Odzyskujemy dane nawet jeżeli twój telefon jest uszkodzony fizycznie lub programowo. Przykładowe uszkodzenia dla Samsung Galaxy A50:

  • uszkodzony bootloader (brick, unbrick, bootloader fail, system fail),
  • uszkodzony dotyk lub wyświetlacz,
  • telefon zablokowany hasłem (password),
  • telefon nie włącza się,
  • telefon jest po zalaniu wodą lub inną cieczą,
  • telefon nie włącza się po upadku, (Pęknięcie płyty głównej),
  • telefon ma uszkodzone złącze ładowania,
  • telefon wibruje, nie włącza się,
  • Telefon resetuje się za każdym razem po włączeniu (Pętla)