WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG odzyskiwania danych
przez firmę InfoDetect

Poniższe warunki dotyczą usług Odzyskiwania Danych świadczonych przez firmę InfoDetect Daniel Grześko, ul. Pana Balcera 6/9, 20-631 Lublin, zwaną dalej „InfoDetect”.

  1. Definicja usługi odzyskiwania danych
    Etap I: Diagnoza ma na celu zidentyfikowanie problemu i rodzaju uszkodzenia, określenie możliwości odzyskania danych oraz wyceny kosztów usługi. W oparciu o powyższe informacje Klient podejmuje decyzję o realizacji drugiego etapu – odzyskiwania danych. Oferta na usługę odzyskania danych jest ważna przez okres 10 dni od dnia przekazania wyników diagnozy.
    Etap II: Odzyskanie danych jest przeprowadzane na podstawie ustaleń mailowych, telefonicznych,  przekazania informacji w siedzibie firmy  lub zamówienia wysłanego razem z wynikami diagnozy, podpisanego przez Klienta. Usługa wykonywana jest po uzyskaniu akceptacji Klienta. Usługa odzyskania danych nie obejmuje procesu importowania odzyskanych danych do programów lub pamięci telefonów.
  2. Tryby świadczenia usług
  • Standard
    • 3-6 dni roboczych
  • Szybki
    • 2-3 dni robocze
  • Tryb 24h
    • Do 24h albo szybciej
  1. Płatności
    Usługa diagnozy jest sprzedawana wg. stawek i czasów realizacji zgodnie z cennikiem podanym na stronie lub podstronach dla każdego modelu. Diagnoza standardowa zawsze płatna 49 PLN netto. Opłata za diagnozę w trybie szybkim 99 PLN netto, bądź w trybie 24h 299 PLN netto, pobierana jest niezależnie od powodzenia usługi.
    Płatność za wykonaną usługę diagnozy lub odzyskania realizowana jest na końcu procesu, a przed odbiorem nośnika  w formie gotówki w siedzibie firmy, przelewem lub za pobraniem.
  • Warunki dostarczania nośników danych
    W przypadku przesłania telefonu komórkowego do diagnozy Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki nośników w obie strony. (Nie dotyczy dostarczenia osobistego) InfoDetect w standardzie odsyła nośniki z ubezpieczeniem 500 zł, o ile nie uzgodniono inaczej z Klientem. InfoDetect nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dostarczenie nośnika danych i wynikłe uszkodzenia podczas dostarczenia przesyłek przez kurierów.
  • Godziny pracy biura
    Biuro Obsługi Klienta InfoDetect otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00.
  • Właściciel danych
    InfoDetect zakłada, że Klient jest prawomocnym właścicielem lub jest upoważniony przez właściciela do dysponowania nośnikiem danych, a wszelkie dane na nim zawarte są zgodne z obowiązującym przepisami prawa. Firma nie ponosi odpowiedzialności za legalność oprogramowania i informacji zapisanych na przekazanym nośniku.
  • Warunki gwarancji i zakres odpowiedzialności
    InfoDetect jest zobowiązany do podjęcia wszelkich starań mających na celu identyfikację problemu, określenia możliwości odzyskania danych, czasu realizacji usługi oraz jej dokładnych kosztów. InfoDetect oświadcza, iż wszelkie procesy prowadzące do odzyskania danych wykonywane są z największą starannością, wiedzą i umiejętnościami, ale nie gwarantuje, że wszystkie dane wcześniej na nim zapisane zostaną odzyskane. InfoDetect nie gwarantuje pełnej spójności odzyskanych danych, nawet jeżeli odzyskane pliki wydają się w 100% poprawne. InfoDetect nie ponosi odpowiedzialności za wady ujawnione podczas procesu diagnozowania nośnika oraz pogorszenie stanu nośnika na skutek przeprowadzanych czynności.
  • Bezpieczeństwo danych
    Wszelkie procesy przeprowadzane podczas świadczenia usług podlegają surowym wewnętrznym wymogom bezpieczeństwa. Pracownicy firmy InfoDetect pracujący nad nośnikiem Klienta mają podpisane umowy o zachowaniu poufności informacji. Wszelkie dane Klienta są przechowywane w zaszyfrowanej formie przez okres 7 dni od daty wykonania usługi. Po tym czasie dane oraz oryginalny nośnik są utylizowane. (jeżeli klient nie chciał odebrać)

W przypadku nieodebrania nośnika/danych w ciągu 2 miesięcy od daty podpisania zlecenia, nośnik zostanie  zutylizowany zgodnie z Warunkami Świadczenia Usług firmy InfoDetect oraz przejdzie na własność firmy InfoDetect o ile nie uzgodniono inaczej z Klientem w mailowej lub pisemnej.

  1. Ustalenia końcowe
    Powyższe warunki świadczenia usług zostały sporządzone zgodnie z przepisami prawa obowiązującego na terenie RP. Wszelkie spory, które nie mogą być rozstrzygnięte polubownie, należy rozstrzygać w sądzie właściwym dla siedziby firmy InfoDetect – Daniel Grześko

Sporządzono dnia 20.06.2018 r.